Onder reclame is veel samen te vatten, maar goedbeschouwd komt het erop neer dat het alle middelen zijn die jij nodig hebt om jouw bedrijf, product of dienst te laten opvallen.
Onder reclame is veel samen te vatten, maar goedbeschouwd komt het erop neer dat het alle middelen zijn die jij nodig hebt om jouw bedrijf, product of dienst te laten opvallen.
1. Bekendheid en groei
Je kunt een mooi product hebben, maar als niemand het weet, dan wordt het niks. Reclame zorgt voor bekendheid en dat zorgt voor nieuwe klanten en groei.
2. Vertelt jouw boodschap
Jij hebt een verhaal wat je wilt vertellen, dus moet je communiceren met je doelgroep. Met reclame kan dat op veel verschillende manieren en op veel verschillende plekken. Zo vertel jij jouw boodschap op het juiste moment aan de juiste mensen.
3. Onderscheidend
Reclame is een goede manier om je te onderscheiden. Er zijn veel manieren om reclame te maken. Hoe je dit doet, zegt iets voor jou. Ga je doen wat anderen ook doen of ga je opvallen met Dirk?
Je kunt het zo gek niet bedenken of Dirk kan het realiseren. Of dat nu gaat om een advertentie, een socialmediacampagne, of juist een krantencampagne, een radio- of televisiecommercial, complete brochures, flyers, mailings, uitnodigingen, reclameborden, het bestickeren van je bedrijfsauto of het ontwerpen van je bedrijfskleding.
Dirk wordt ontzettend enthousiast van radiocommercials, een compleet nieuwe huisstijl, een re-design, magazines en fotoreportages. Wat dacht je van flitsende filmpjes voor socialmediacampagnes die jouw bedrijf in korte tijd aan je klanten kunnen presenteren? Dirk zorgt ervoor dat elke seconde relevant is en schrijft, bedenkt én bewaakt het script. Valt de kijker niet in slaap en krijg jij waar voor je geld.
Maar ook spandoeken, gevelreclame, bewegwijzering; alles voor buitenreclame kunnen wij regelen. Merchandising, stand aankleding, lichtreclame, gevelreclame, we weten zeker dat er niets is wat jij noemt dat Dirk niet kan regelen als het gaat om reclame.
Dirk is creatief en denkt buiten de bestaande kaders, maar wat misschien nog wel belangrijker is: hij houdt het doel voor ogen!
Dirk krijgt dagelijks klanten die vragen naar een middel. 'Ik wil een nieuwe website', 'Wij willen een nieuw spandoek'. Maar Dirk blijft net zolang doorzagen totdat hij duidelijk heeft wat jij daar dan mee wilt bereiken. Want dat nieuwe spandoek is meestal geen doel op zich... Hij wil weten wat jij wilt vertellen aan je doelgroep. Welke boodschap mogen zij niet missen? Om van daaruit te komen met het beste advies, het beste ontwerp of de meest succesvolle campagne.
Volgende dienst
Volgende dienst