Het is misschien wel de meest gestelde vraag als we ons ergens voorstellen. Wie is Dirk dan?
En eigenlijk zit daar al het antwoord in verstopt. Want de zoveelste afkorting had weinig indruk gemaakt. En Kuijntjes en Van den Oord klinkt ook als een advocatenbureau, nietwaar?
Iedereen kent wel een Dirk. Een Hollandse vent, die je midden in de nacht kunt bellen om hulp. Een goedlachse vriendelijke oom die op elke verjaardag voor elk wereldprobleem een oplossing heeft.
Dat is precies wie wij willen zijn. Iemand die jou helpt. Zonder daar al te ingewikkeld over te doen.
Sommigen zouden dat pragmatisch en innovatief noemen. Wij zeggen dan: Dirk? Dirk doet vooral niet moeilijk.
We roepen het zo vaak tegen klanten. En heus niet om te plagen. Dat kunnen we na al die jaren dat we nu bezig zijn om bedrijven te helpen met opvallen toch wel met enige stelligheid neerzetten.
Het gaat er niet om wat jij er van vindt. Het gaat erom wat je klanten er van vinden. Daarvoor ben jij op aarde.
Daarom is het ook veel 'makkelijker' om je klanten te laten vertellen waar je goed in bent, dan om dat zelf te doen. Check maar eens onze projecten. Daar zie je regelmatig klanten lovend over ons doen. We zouden er bijna bescheiden van worden. Bijna. Want iets wat goed is, mag ook zo genoemd worden toch?