PVO is een grote speler op het gebied van kwalitatief hoogwaardige zonnepanelen, omvormers en montagematerialen. Door hun jarenlange ervaring en het grote netwerk wereldwijd op de dynamische markt van zonnepanelen kennen ze het klappen van de zweep.
Dirk heeft PVO na de DNA sessie een compleet nieuwe huisstijl design geadviseerd. In dit design kwam het DNA opvallend tot uiting en gaf of spectaculaire wijze het ambitieniveau weer. Onze opdracht was dan ook om compleet out-of-the-box the designen. Dat doen we graag!
Uiteindelijk koos PVO voor een re-design van het huidige logo zonder in te boeten aan herkenbaarheid. Dat had te maken met de fase waarin de energiemarkt én PVO zich op dat moment bevond. Daarnaast hielpen we met verschillende acties voor klanten en hielpen met het opzetten van een internationale mailing.
Dirk begeleidde enkele verkoopacties in samenwerking met de Salesafdeling, verzorgde de vormgeving en hielp met de stapsgewijze communicatie rondom deze actieperiodes.
Volgend project
Volgend project