window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-EX2R5S7SHV ');
Menu

Brrr

Koud

Er is weinig lekkerder dan vers gekoeld fruit.

Nieuwsgierig geworden?

Vul hieronder de code in die je van ons hebt gekregen via de mail

Heel veel bedrijven maken de fout in marketing dat ze teveel willen zenden. Het liefst zouden ze de hele website in een flyer stoppen. Hier nog een toevoeging, daar nog een mits, hier nog een maar...

Maar een bekende wet in communicatieland is: kill your darlings!

Wat jij wilt is dat je klant, of in dit geval je potentiële klant, een actieve merkherinnering heeft na het tot zich nemen van de direct mailing.

Hij moet denken; aha! Die heb ik onlangs ook nog gezien (insteek Fruitteelt bijvoorbeeld). 

De koelcel gaat hier aan bijdragen. Dat wordt een echte eyecatcher, iets dat de aandacht trekt. Iets waar - en dat is heel belangrijk - jullie in de twee weken die daarop volgen op in kunnen haken.

Je wilt dat als je gaat bellen je ergens naar kunt refereren. Dat je een reden hebt om het gesprek op gang te houden. Iets waar je doelgroep positieve associaties bij heeft. 

Dit is een eerste concept. Uiteraard. En als het ontwerp jullie aanstaat, dan zouden we heel graag nog een veel scherpere foto willen hebben van het beruchte luikje. Want die is nu een beetje onscherp.

Idealiter zou je ook willen dat het luikje groter is. Niet omdat dit een realistische weergave is, maar omdat je groots wilt zijn in je gebaar dat het transparant is. Geen klein mini luikje waardoor het lastig beoordelen is wat er allemaal te vinden is in de koelcel.

En in het uiteindelijke doosje kan natuurlijk het gehele deksel geopend worden. Al was het alleen maar omdat de leaflet er in bewaard moet kunnen worden.