Menu

Hé baas

Hoe leuk ben jij?

Of vindt jij nog dat ze blij moeten zijn om voor je te werken?

Personeel is een van de allergrootste uitdagingen voor bedrijven anno nu. Werk is er genoeg, maar handjes en denkwerk om het allemaal uit te voeren zijn de kopzorgen die je hebt als werkgever.

"Waar jij eerst in de rij stond voor een baan, staan de banen nu in de rij voor jou!"

Het is de slogan waarmee Randstad op dit moment kandidaten probeert te verleiden om toch maar via Randstad de vele mogelijkheden te komen ontdekken.

En terecht.

Want het is niet langer meer de werkgever die maar kan kiezen, maar de werknemer.

En dat brengt ons op een interessant punt. Want niet langer kies jij welke kandidaat het beste bij je past (nou ja, beetje nog wel), maar moet je jezelf gelukkig prijzen wanneer een geschikte kandidaat zijn ja-woord geeft aan jou.

Is het dan geluk? Moet je het een beetje treffen?

Of is er ook iets aan te doen? Dirk is er van overtuigd van wel. Jij kunt als werkgever onweerstaanbaar worden voor potentiele kandidaten. Maar dan moet je wel zorgen dat ze dat ook komen te weten. En daarvoor werken wij voor tal van klanten volgens onze Employer Branding Strategie. 

Je kent ons. We doen graag normaal, dus nu in normale taal: hoe wordt je nu een goed werkgeversmerk?

Ja, heus. Een merk. Een bedrijf waar kandidaten graag willen werken. De principes zijn hetzelfde als in je 'reguliere' marketing. Hoe verleid je klanten? Door onderscheidend vermogen.

Hoe verleid je kandidaten? Op precies dezelfde manier. 

Geinteresseerd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!