Menu
Terug

Huisstijl

Hoeveel huisstijlen heeft jouw bedrijf?

Om te beginnen: er is maar één huisstijl. Wij herhalen: er is maar één huisstijl. ;-)
 
Beetje flauw misschien om zo te beginnen, maar ontzettend vaak zien we dat organisaties diverse varianten van een huisstijl rond hebben slingeren.

De auto’s zijn ontworpen door de man die ook de stickers leverde, je visitekaartjes waren ooit een interessante aanbieding waar je geen nee tegen kon zeggen en je site; ja, die dame die de site bouwde vroeg alleen maar om je logo. En je vond eigenlijk dat ze er best iets moois van had gemaakt met die rode strepen.

Dirk, zorgt dat je indruk maakt

Het is maar een voorbeeld. Maar een eenduidige uitstraling naar buiten toe is wel belangrijk. Klanten moeten bij wijze van spreken zelfs zonder je naam te lezen aan je logo al herkennen wie je bent.
  
Met een mooie huisstijl kun je de uitstraling hebben van een multinational, terwijl je gevestigd bent in een oude schuur. Maar andersom kan ook: je bent een multinational, maar hebt de uitstraling van een oude schuur. 
 
Dirk zorgt er voor dat jouw huisstijl naadloos past bij het unieke karakter van jullie bedrijf. Maar ook dat hij altijd en overal toe te passen is. Jullie DNA, jullie product of dienst, de manier waarop jullie met klanten omgaan; het maakt allemaal onderdeel uit bij de totstandkoming van een goede huisstijl. 

Heb je ook een tof project?

Stuur ons een bericht

Volgende dienst

Marketing