window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'G-EX2R5S7SHV');
Menu
Terug

Adverteren

Ken jij jouw doelgroep?

Over adverteren zeiden we vroeger: de helft is weggegooid geld, maar je weet alleen niet welke helft, dus blijven we het maar doen. Gelukkig is dat allang niet meer aan de orde en kan jouw advertentiecampagne wel degelijk doeltreffend worden ingezet. En vaak nog ontzettend goed meetbaar ook!

Dirk, maak mijn bedrijf zichtbaar

Over adverteren zeiden we vroeger: de helft is weggegooid geld, maar je weet alleen niet welke helft, dus blijven we het maar doen. Gelukkig is dat allang niet meer aan de orde en kan jouw advertentiecampagne wel degelijk doeltreffend worden ingezet. En vaak nog ontzettend goed meetbaar ook!

Dirk, maak mijn bedrijf zichtbaar

Adverteren met Dirk is:

  • Je doelgroep op de juiste manier raken
  • Nieuwe klanten krijgen Overal mogelijk.
  • Online en offline
  • Advertenties die passen bij jouw DNA
  • Opvallend en onderscheidend


Voordelen van adverteren

1. Gericht
Adverteren kan heel gericht. Als je weet waar jouw doelgroep zich bevindt, zoals op welk socialmediakanaal ze actief zijn, dan kun je daar jouw boodschap delen.

2. Snel resultaat
Je bedrijf groeit en wordt steeds bekender, dit kost tijd. Met adverteren kun je snel veel potentiële klanten bereiken en je groei boosten.

3. Meetbare prestaties
Meten is weten, ook als het gaat over adverteren. We maken advertentiecampagnes meetbaar zodat je precies weet wat het kost en wat het oplevert.

Dirk, maak mijn bedrijf zichtbaar

"Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg!"

Anton Kuijntjes (nouja, die gebruikt 'm vooral graag en vaak...)

Je kent het cliché vast wel. En dat is altijd zo vervelend aan clichés; er valt geen speld tussen te krijgen. We zijn het er allemaal mee eens, maar de praktijk valt vaak zo tegen.

Dirk is een vakidioot en kijkt elke week de kranten na op alle advertenties. Het is soms onthutsend hoeveel werk bedrijven maken van het adverteren. Of beter gezegd: hoe weinig werk.

Het kan natuurlijk zo zijn dat de adverteerder zelf dik tevreden is. De ervaring leert echter dat wanneer Dirk met een bedrijf praat vaak het tegendeel waar blijkt te zijn. Het is een kostenpost die geaccepteerd wordt. “We moeten er iets mee doen, maar….”

Zo werkt het

De specialisten van Dirk weten precies hoe ze te werk moeten gaan en helpen jou met een uitgekiende strategie waardoor adverteren wél gaat werken. Dat je met adverteren investeert in het verkrijgen van nieuw werk en dat er nieuwe klanten naar je toe komen. Want als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg. Toch? Neem gerust eens vrijblijvend contact met Dirk op. Dikke kans dat je advertentie dan wel gaat werken!

Dirk, help mij met Adverteren!

Heb je ook een tof project?

Stuur ons een bericht

Volgende dienst

Events

Volgende dienst

Marketing