Menu
Terug

Adverteren

Ken jij jouw doelgroep?

Over adverteren zeiden we vroeger: de helft is weggegooid geld, maar je weet alleen niet welke helft, dus blijven we het maar doen. Gelukkig is dat allang niet meer aan de orde en kan jouw advertentiecampagne wel degelijk doeltreffend worden ingezet. En vaak nog ontzettend goed meetbaar ook!

"Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg!"

Anton Kuijntjes (nouja, die gebruikt 'm vooral graag en vaak...)

Je kent het cliché vast wel. En dat is altijd zo vervelend aan clichés; er valt geen speld tussen te krijgen. We zijn het er allemaal mee eens, maar de praktijk valt vaak zo tegen.

Neem nou je advertentiebeleid.

Dirk is een vakidioot en kijkt elke week de kranten na op alle advertenties. Het is soms onthutsend hoeveel werk bedrijven maken van het adverteren. Of beter gezegd: hoe weinig werk.

Het kan natuurlijk zo zijn dat de adverteerder zelf dik tevreden is.
De ervaring leert echter dat wanneer Dirk met een bedrijf praat vaak het tegendeel waar blijkt te zijn. Het is een kostenpost die geaccepteerd wordt.

“We moeten er iets mee doen, maar….”

Terwijl adverteren wel degelijk werkt! De specialisten van Dirk weten precies hoe ze te werk moeten gaan en helpen jou met een uitgekiende strategie waardoor adverteren wél gaat werken. Dat je met adverteren investeert in het verkrijgen van nieuw werk. Dat er nieuwe klanten naar je toe komen.

Want als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg. Toch?

Neem gerust eens vrijblijvend contact met Dirk op. Dikke kans dat je advertentie dan wel gaat werken!

Heb je ook een tof project?

Stuur ons een bericht

Volgende dienst

SEO / SEA

Volgende dienst

Video- en fotografie